Post by gaffkunluftcentcon on Mar 17, 2022 8:57:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ holedown ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ holedown IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi kolikoiden lisäämiseksi ▞▞▞
▞▞▞ holedown 2022 version ▞▞▞
Se on ok peli, en ole koskaan pelannut yhtäkään näistä, enkä todellakaan saa vetoa
Hyvin suunniteltu, mutta kaiken kaikkiaan lyhyt.
Paras luokassa! Olen pelannut näitä useita, mutta tämä on kaikkien aikojen suosikkini. Huomautus kehittäjille: nopeuta jalokivien keräämistä/laskentaa pelin lopussa.
miksi se on rikki!!? 😭😭 Se on yksinkertaisesti suosikkipelini
Hyvä peli, jospa olisi pidempi.
Se on todella kiillotettu ja hauska... ensimmäisen tunnin ajan. Melko pian saavutat äärettömän mustan aukon vaiheen ja saat kaikki päivitykset, ja ainoat syyt sinun täytyy jatkaa pelaamista on saada korkeat pisteet ja/tai tappaa aikaa. Ei toistoarvoa ollenkaan. Antaisin sille 5 tähteä, jos se maksaa 1 dollarin, ehkä jopa 2 dollaria. Ei todellakaan ole 4 dollarin arvoinen.
Olen ehdottomasti kehittänyt riippuvuuden tähän peliin, se on ylivoimaisesti paras lajissaan, mutta tasojen rajallinen määrä saa sen tuntumaan enemmän pelin demolta ja se tarvitsee kipeästi jatko-osan, jossa on paljon enemmän elementtejä ja vaiheita. .
Mahtava peli. Pelasi sitä klo 1 asti useita iltoja peräkkäin. Erinomainen lyhyille intervalleille, jotka muuttuvat pitkiksi väliajoiksi "yksi peli lisää" -riippuvuudella.
holedown Arcade ttj
Toivon, että siinä olisi enemmän lvl: itä ja enemmän päivityksiä
Tämä oli loistava peli, joka saattoi melkein heti aloittaa ja lopettaa pelaamisen, vaikka minulla olisi vain muutama hetki.
holedown Аркаде gkz
mato on niin siistiä
Joten rakastan tätä pientä peliä todella paljon. Pelaan sitä satunnaisesti, mutta toivon todella, että olisi enemmän tasoja, koska olen suorittanut kaiken paitsi tuon ilkeän mustan aukon. Ha.
Toivon vain, että jalokivien kanssa olisi enemmän tasoja/asioita... ostin kaikki päivitykset ja olen mustalla reiällä, mutta tuskin ylittää 500
Riippuvuutta aiheuttava rento peli.
Liian nopea suoritettavaksi, ei tarpeeksi pistettä loppupelissä.
holedown Arkádové rahm
Ottaen huomioon, että sain tämän pelipassin kanssa sen sijaan, että olisin maksanut suoraan, se on kunnollinen. Voit räjähtää sen läpi, ja se on ainutlaatuinen tiilenmurron genrelle. Se pääsee joihinkin pisteisiin, joissa se on jauhamista ja joko tunnet olevasi liian ylivoimainen tai liian heikko. Toivon myös, että pelin päättymismerkki olisi. Kuten jotain ponnahtaa esiin ja sanoa hei, siinä kaikki! Kaivoit galaksin läpi! Käyttöliittymä on puhdas ostamista lukuun ottamatta; Eli. pitäisi olla tapa valita kartan ja uudelleentoiston välillä.
Tämä peli menettää tallennustiedot laitteen uudelleenkäynnistyksen yhteydessä.
Ok peli, vastenmielinen DRM. Peli on viihdyttävä, mutta pinnallinen, eikä siinä ole enempää kuin muutaman tunnin sisältöä. Mutta DRM, joka estää minua pelaamasta peliä, josta olen maksanut, ellei minulla ole Internet-yhteyttä, on liikaa. Pyrkimyksesi vähentää piratismia ei saa tulla maksavien käyttäjien sulkemisen hinnaksi. Opi antamaan tunnus. Yksi tähti.
Todella hauskaa, mutta loppupelisisällöstä puuttuu, istun vain täällä keräämässä kolikoita ja minulla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa
Upea peli, rakastan sitä. Lasketaan vain arvosana 4, koska se kaatuu usein. Ei pelatessani, mutta hyvin usein kun palaan peliini, se latautuu siitä mihin jäin ja se juuttuu näytölle. Joskus ruokalistalla, joskus tasolla, mutta ehkä 5 kertaa tämä on tapahtunut tänään yksin. Sovelluksen pakkosulkeminen ei korjaa sitä, minun on käynnistettävä koko laitteeni uudelleen.
Hidasta ja tylsää
Herkullisen hauskaa! Jotain teknistä strategiaa on mukana
hauskaa loppuun asti, sitten pelien tekoäly tekee voittamisesta erittäin vaikeaa. Se vie pelin pelaamisesta hauskuuden ja kannustimen
Yksinkertainen ja hyvin toteutettu tiilenmurtopeli. Ei yritä tehdä mitään fiksua, mutta ei myöskään yritä myydä sinulle mitään. Siitä tulee erittäin vaikeaa, kun "tarina" saavuttaa päätöksensä.
Rakasta peliä! En ole päässyt kovin pitkälle, jotkut valittavat, että se pahenee hetken kuluttua, mutta mitä olen nähnyt, rakastan, enkä muuta mieltäni, vaikka peli olisi myöhemmin lyhyt tai huono
Hauska peli. riippuvuutta aiheuttava.
Nautinnollinen, mutta hyvin lyhyt ja toistuva. Suuri potentiaali.
lyhyt mutta erittäin hauska peli. Pelin päätyttyä nautin edelleen ilmaisesta blackhole-tilasta.
<a href=""></a>
Peli toimii hyvin, mutta näyttää erittäin rajoitetulta. Päivityksiä ei ole tarpeeksi nopeaa edistymistä varten. Sinun täytyy pelata samoja tasoja uudestaan ja uudestaan, ja kun olet noussut tasolle, se on siinä. Ei enää edistystä. Olen varma, että muut ovat lyöneet mustan aukon tason, mutta olen luovuttanut. Olisi pitänyt säästää 4 dollaria johonkin muuhun.
Tarvitsee lisää sisältöä, loputon lvl on liian helppokäyttöinen ja sitten peli on tylsä.
Hyvä peli, mutta liian lyhyt, ja kun voit voittaa kaiken, et voi tehdä paljon
Hauska, yksinkertainen, mutta runsaasti syvyyttä. Minä todella kaivan sitä!
Vaatii tasapainottamista, aivan liian vaikeaa
Nollaa edistymiseni useammin kuin kerran. Lievästi sanottuna ärsyttävää.
Peli on hieno, mutta ilmeisesti pyyhin vain kaikki työtunnit!? "Ota Tallenna nollaus käyttöön" tarkoittaa Menetä kaikki edistyminen. Luulin naiivisti, että se antoi minulle mahdollisuuden lopettaa kierroksen aloittaminen uudelleen. Anna minulle ainakin tekstivaroitus, että olen räjäyttämässä pelini!
Useimmiten tylsää, vaikea pelata yli 10 minuuttia, ja sitä on koskaan pelattu vain erittäin tylsissä tilanteissa, kuten odottamassa lääkärin vastaanotolla tai Nannan hautajaisissa. Parempia tapoja viettää aikaa
Tarve laajentaa loputonta tilaa.
holedown Árkádjátékok nrzx
Mahtava peli. Suuri ajan tappaja. Super hauskaa eikä kuluta liikaa akkua, mikä on hienoa.
Naurettavan vaikeaa taistella mustassa aukossa alkaen vain 32 pallosta ja samalla saada esimerkiksi 382 kappaletta.
Pääsin neljännelle tasolle ja nyt peli on jumissa. Minulle ei ilmesty palloa, jota voisin ampua. Asensin uudelleen ja tämä ei ratkaissut ongelmaa. Pelit olivat hauskoja siihen asti. Päivitys: kehittäjä vastasi ja voin pelata uudelleen. Nosti tähtiluokitustani
Se vaikutti minusta erittäin mukavalta ja söpöltä. Toivoisin kuitenkin, että siinä olisi enemmän.
Soso-peli, kun pääset mustaan aukkoon ja etenemistä ei enää ole, se vanhenee hyvin nopeasti, mutta sanoisin, että se on ok peli. Älä kadu sen ostoa, mutta se ei kestä minulle pitkään.
Rakastan peliä. Se on kaunis, yksinkertainen ja toimii erittäin hyvin.Toivon vain, että lisää sisältöä lisätään pian. Lisää päivityksiä ehkä. Musta aukko on hyvä, mutta kyky päivittää palloja edelleen olisi mukavaa. Ehkä jopa päivityksiä, jotka vaikuttavat pallojen ominaisuuksiin?
Kiitos päivityksestä ja ennätyksestä. Minulla on hyvä päivä ja olen paikalla samaan aikaan kuin viimeinenkin
Tylsää, kun olen pelannut 2 päivää, sain kaikki päivitykset ja planeetat... Mitä nyt?
Liian nopeasti ohi. Vaikka ääretön taso on saavutettu, päivityksiä ei enää ole. Joten voit pelata loputtomasti äärettömällä tasolla, mutta se kyllästyy todella nopeasti. Ajattelin, että koska voin kerätä jalokiviä tai kiviä tai miksi niitä kutsutaan, voisin lopulta käyttää niitä päivitykseen, mutta en toistaiseksi. Lisäsin tähden Play Passin saatavuudelle, mutta jos minun olisi pitänyt maksaa pelistä, olisin todennäköisesti antanut vain 2⭐, koska se oli ohi.
Loistava peli, ainoa harmi on kyvyttömyys poistua tasolta manuaalisesti ja palata kartalle.